zondag 2 juni 2013

Start blogspot

Hoi allen,
Via blogspot zal ik een blog bijhouden omtrent mijn ontwikkelingen betreffende aikido. Het opstarten van een blog is voor een digibeet als mijzelf nog geen gemakkelijke opgave. Ook hier hoop ik een leercurve te krijgen welke mij in staat stelt om dit mooi en netjes te onderhouden. Momenteel zit in de tuin met mijn Ipad en gloednieuwe apps om dit project van de grond te krijgen. Eventuele fouten in de opmaak van deze pagina 's dienen dan ook verwacht te worden.

Wat zal ik proberen te bewerkstelligen? Allereerst wil ik proberen interessante filmpjes, foto's, principes, etc, betreffende aikido te posten. Vragen en suggesties van eventuele belangstellenden zullen worden behandeld. Uiteraard hoop ik dat leden van onze aikido vereniging KASA hier veel plezier aan zullen beleven en waar mogelijk positieve bijdragen zullen aanleveren.
De eerste posts zullen dan ook in het teken staan van het omgaan met de software en alles netjes op het internet te krijgen.
Graag zou ik beginnen met een filmpje te plaatsen van Fujita sensei. Fujita sensei is een directe leerling van Morihei Ueshiba en een van de leraren van onze sensei Theo en Sonja. Derhalve lijkt het me interessant om deze shihan beter le leren kennen en uiteraard te bestuderen.

Tot besluit een quote van de dag:
Hanmi, hanmi, hanmi. (Fujita sensei)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten